Автомобіль хизується агресивним переднім бампером, вертикальними прорізами повітрязабірників в передніх крилах, фірмовими колісними дисками діаметром 18 дюймів (19-дюймові доступні в якості опції), спойлером на кришці багажника і хромованими патрубками випускної системи.
Під капотом BMW M3 ( F80 ) стоїть 3,0 -літровий шестициліндровий рядний мотор з подвійним турбонаддувом , потужність якого становить 431 к.с. і 550 Нм крутного моменту , доступного в широкому діапазоні від 1 850 до 5 500 об / хв . Це на 11 сил і на 150 Нм більше , ніж у попередника з 4,0 -літровим V8. Двигун може агрегатуватися в парі з 6 - ступінчастою механікою, або семидіапазонною роботизованою коробкою M- DCT , оснащеною підрульовими пелюстками. З місця до сотні седан з МКПП прискорюється за 4,3 секунди (на 0,5 з швидше моделі BMW M3 E90 ) , а версія з трансмісією M- DCT робить це за 4,1 сек. Максимальна швидкість в обох варіантах обмежена на традиційних 250 км / год, але встановлення M Driver's Package дозволяє відсунути планку до 280 кілометрів на годину.
Крім того , седан отримав модернізоване шасі із зменшеним кліренсом і розширеною колією , а також спеціально розробленої для даної моделі системою охолодження двигуна. А за доплату новий М3 можна оснастити системою " Smokey Burnout ", що дозволяє подиміти гумою при старті з місця або при русі на низькій швидкості. Аналогічну " фішку " отримав і недавно представлений Ford Mustang 6 . Інтер'єр BMW M3 F80 виконаний за класичним рецептом . Від салону звичайної "трійки" його відрізняють спортивні крісла , трьохспицеве M - кермо , переоформлений щиток приладів , вставки з карбону і алюмінію , а спеціальний додаток M Laptimer дозволить власникам автомобіля за допомогою смартформа проаналізувати власний стиль управління .
Немає коментарів:
Дописати коментар