1916 року компанія підписує контракт на виробництво двигунів V12 для Австро-Угорщини. Потребуючи додаткового фінансування, Рапп отримує підтримку Камілло Кастільйоні і Макса Фріца, компания перезасновується як Bayerische Motoren Werke GmbH (Баварські моторні заводи). Над розширення стало причиною складностей, Рапп покинув компанію, і керівництво компанією було прийнято австрійским промисловцем Францем Джозефом Поппом у 1917 році, компанія була перейменована у BMW AG в 1918.
1919 р. — пілот Франц Зено Димер встановлює на літаку з двигуном BMW IV світовий рекорд висоти польоту на літаках з відкритою кабіною без кисневої маски. Висота польоту становила 9670 метрів.
Після Першої світової війни, Версальський мирний договір (1919) заборонив виробництво літаків у Німеччині. Отто закрив свою фабрику і BMW перейшла на виробництво гальм для потягів.
1919 р. — BMW розробив свій перший мотоциклетний двигун, що використовувався у моделі Victoria, яку випускала компанія у місті Нюремберг.
1922 р. — BMW будує свою сьогоднішню основну будівлю на схід від мюнхенського аеропорту Обервізенфельд (сьогодні це міський Олімпійський Центр).
1923 р. — молодий інженер Макс Фріц за 5 тижнів створює перший мотоцикл BMW R32 і запускає його у виробництво. На Паризькому автосалоні він названий технічною сенсацією. Мотоцикл мав горизонтально-опозитний двигун повітряного охолодження об'ємом 500 см³ і карданну передачу, принцип якої застосовується дотепер на мотоциклах BMW.
1924 р. — Перший міжконтинентальний політ в Персію на літаку, оснащеному двигунами BMW.
1926 р. — Гідролітак Rohrbach Ro VII з двигунами BMW VI встановлює п'ять світових рекордів.
1927 рік був найпліднішим на рекорди для BMW. Цього року було встановлено 87 світових рекордів в авіації. 29 з них — на літаках з двигунами BMW.
1928 р. — BMW починає виробництво автомобілів. Перші 100 ліцензійних «Діксі», що користувалися неймовірним успіхом у Британії, зійшли з конвеєра в Німеччині з правим рулем. З 16 листопада 1928 року «Діксі» перестала існувати як торгівельна марка — вона була замінена на «BMW». З цього моменту починається ера автомобілебудування BMW.
1929 р. — BMW збирається на спортивному мотоциклі R37 установити світовий рекорд швидкості. Для цього розробляється нова версія двигуна 750 см³ і ведуться роботи з поліпшення аеродинаміки. 19 вересня 1929 року Ернсту Хенне вдається на одній із трас північніше Мюнхена установити новий світовий рекорд швидкості 216 км/год. (А в 1937 році він показує просто унікальну для того часу швидкість 279.5 км/ год. Цей рекорд був побитий лише через 14 років).
1932 р. — була розроблена і перша власна модель 3/20. на якій красувалася емблема BMW зі стилізованим пропелером.
1933 р. — початий випуск моделі 303 — першого автомобіля BMW з 6-циліндровим двигуном. Саме ця модель першою здобуває характерну решітку радіатора. у народі названу «ніздрями» BMW. Ці ніздрі стали типовим елементом дизайну всіх автомобілів BMW.
1936 р. — початок легенди. BMW випускає найшвидший серійний спортивний родстер
328. Для того часу це були просто авангардні технічні новинки: трубчаста рама, шестициліндровий двигун з голівкою блоку з легких сплавів, нова система клапанного механізму зі штангами. З 328 моделлю компанія BMW настільки прославилася в другій половині 30-х, що всі наступні автомобілі з фірмовим двоколірним знаком сприймалися громадськістю як символ високої якості, надійності і краси. З її появою остаточно сформувалася ідеологія BMW, донині визначальну концепцію нових моделей «Автомобіль — для водія». Основний же конкурент BMW — Мерседес-Бенц, додержується принципу «Автомобіль — для пасажирів». З тих пір кожна фірма йде своїм шляхом, доводячи, що саме її вибір правильний. Сьогодні BMW 328 — автомобільна легенда. Автомобілі, що збереглися неможливо купити ні за які гроші.

1938 р. — BMW здобуває ліцензію на двигуни Pratt — Whitney. Потім розробляється модель 132. яка встановлюється на знамениті Юнкерси Ю52. У цьому ж році створюється найшвидша довоєнна модель мотоцикла, потужністю 60 к.с. і максимальною швидкістю 210 км/ год. У 1939 році німецький гонщик Георг Майєр стає чемпіоном Європи на цьому мотоциклі. І вперше іноземець на іноземному мотоциклі виграє британські гонки «Senior Tourist Trophy».
1940 р. — сенсаційні перемоги на гонках Mille Miglia. За чотири роки було зроблено тільки 464 екземпляра BMW 328, але вони були поза конкуренцією. У 1938 році гоночні версії цих автомобілів взяли участь у легендарних італійських гонках Mille Miglia (тисяча миль). Ця гонка була ознаменована подвійною перемогою автомобілів BMW. Два роки потому BMW знову бере участь в останній довоєнній гонці Mille Miglia, і BMW 328 святкує свій останній тріумф перед тим як Європа порине у хаос війни.
1943 р. — відкривається нова сторінка в літакобудуванні. Ще до другої світової війни BMW починала спроби створення реактивного двигуна. У 1939 році підприємство одержує замовлення на виготовлення такого двигуна для літака Messerschmitt Ме2б2. У 1943 році двигун був розроблений і названий BMW 003, а в 1944 році було побудовано 100 екземплярів літаків з цим двигуном. Друга світова війна завдала величезної шкоди компанії BMW. Завод у Мільбертсхофені визволителі розбомбили. Єдиними більш-менш «придатними до життя» залишилися два заводи в Мюнхені, навколо яких акціонери BMW і зосередили свої основні зусилля.
1948-53 р. — сходить з конвеєра перший «мотоцикл із нічого» R24 з одноциліндровим двигуном і чотирьохступінчатою коробкою передач. Наступна модель R25 мала двоциліндровий двигун і вже 18% цих мотоциклів пішло на експорт. У цей же час компанія повернула до життя концепцію спортивного автомобіля «BMW-328». Випуском седана 501 BMW намагається після війни відновити виробництво автомобілів. у 1952 році було зібрано лише 49 машин. До 1954-му виробництво досягло 3410 екземплярів, які купували лише справжні і забезпечені прихильники марки BMW.
1954 р. — BMW стає чемпіоном світу в гонках на мотоциклах з коляскою. Відразу в післявоєнні роки почався мотоциклетний бум: у 1954 році було продано майже 30000 мотоциклів. У тому ж році BMW купує ліцензію італійського виробника Iso на виробництво моделі Isetta. яка стала символом післявоєнної відбудови економіки Німеччини.


1962-68 р. — нові перемоги BMW. У 1962 р. концепція моделі 1500 — легкого, компактного, спортивного, чотирьохдверного автомобіля — була прийнята на ринку з таким захопленням, що виробничі потужності не дозволяли задовольнити попит на ці автомобілі.

1969 р. — у виробництві мотоциклів помітні нові тенденції. Представники 75-й серії мали винятково плавні в роботі двигуни, що крутили зовсім новий карданний вал, який виковувався з одного шматка металу, а в циліндрах легкі метали прийшли на зміну чавунові. Цим зовсім новим поколінням концерн BMW став «задавати тон» у сфері створення мотоциклів.



1981 р. — тріумф на ралі Париж — Дакар. Гонки довжиною 12 тисяч кілометрів, головні етапи якої проходили по пустелі Сахара. Саме в цих екстремальних умовах відмінно проявила себе базова концепція, яка була створена ще в 1923 році — відмінний показник питомої маси, надійне охолодження, низький центр ваги і висока тягова здатність при відносно невисоких обертах. Відразу ж француз Юбер Оріоль виграє це найскладніше ралі у світі. Командна перемога також залишається за BMW.

Brabham. До



1994 р. — Rover Group стала належати BMW. Виробнича програма Rover ідеально доповнює програму BMW: автомобілі Rover і Mini розташовуються як би нижче 3-й серії, a Land Rover дозволяє заповнити сегмент повнопривідних автомобілів.



Немає коментарів:
Дописати коментар